wtorek, 9 grudnia 2014

ZAKUPY Z IKEI #1

HEJ
Czy wy też tak macie, że jedziecie tylko po jedną rzecz do ikei, a wychodzicie z kilkoma wielkimi siatami."Tutaj wezmę jeden kubek, świeczkę i serwetki." Ja uwielbiam ten sklep i mogłabym tam jeździć co tydzień . Tutaj możecie zobaczyć kilka rzeczy jakie kupiłam do pokoju. Jak widzicie część jest w żółtym kolorze, a to dla tego że do mojego szarego pokoju chcę wprowadzić trochę koloru.

Podstawka, która powinna służyć jako talerzyk pod świeczki. U mnie służy jako podstawka pod perfumy itp. rzeczy.Kosztowała ok. 10 zł.


Patyczki o zapachu jabłka, korzystam tylko z tych żółtych, które fajnie wyglądają w wazonie. Kosztowały ok. 6 zł.



2 ramki, a właściwie to 3, bo te małe są pakowane po dwie, jak widzieliście po moich projektach DIY kilka z nich już wykorzystałam, a te poczekają na kolejne projekty.
Ceny nie pamiętam. :)


Serwetki wykorzystam do dekoracji stolika, które dodadzą koloru do części pokoju.
Zapłaciłam za nie ok. 7 zł.


Czy wy też tak macie, że rzeczy,które przeważnie wkładamy do torebki plątają się po całym pokoju. Ten pojemnik kupiłam aby móc przechowywać w nim chusteczki czy żele antybakteryjne, które jak będą mi potrzebne wrzucę je do torebki.


Doniczka z którą jeszcze nie wiem co zrobię, ale na pewno coś wymyśle jest w dwóch rozmiarach ja akurat mam tą mniejszą i kosztowała ok. 3 zł.


Kubek ten kupiłam do picia herbaty w zimne wieczory, jednak po zalaniu herbaty gorącą wodą strasznie się nagrzewa tak, że nie można go podnieść ale myślę, że posłuży mi na jakieś gadżety ołówki czy długopisy. Kosztował ok. 4 zł.


Doniczka w kolorze żółtym, który nie jest taki intensywny jak bym chciała kosztowała ok. 5 zł.


Kolejną rzeczą jaką kupiłam to tak zwany dzbanek na mleko kosztował on ok.3 zł . Teraz stoją w nim żółte patyczki , i moim zdaniem bardzo fajnie to wygląda.


Panda, która tak naprawdę nie wiem po co mi jest potrzebna ale jest bardzo milutka.  Kosztowała ona                                                                               15 zł.


Poduszka która kosztowała tylko 13 zł Pasuje mi  do ścian i będzie leżala na moim łóżku.


Kolejne poduszki to dwie żółte które również będą pasowały mi do pokoju.Były one w tej samej cenie co szare. Jeśli wiecie gdzie znajdę jakieś poduszki w  świąteczne wzory to napiszcie mi w komentarzu.


Piszcie też gdzie wy kupujecie dekoracje do pokoju czy domu?

Buziaki Ola!  :)

13 komentarzy:

  1. Nie jeżdżę tam często, ale również uważam, że to świetny sklep :)
    Fajny blog! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na najnowszego posta! ♥
    http://kochacznaczyblogowac.blogspot.com/2014/12/session-in-home-my-new-earrings.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam tam jeździć mogłabym tam być co tydzień.

      Usuń
  2. U mnie z tymi dekoracjami to różnie bywa. Ale najczęściej kupuję w empiku, obi i pepco. Czasem też coś dostaję lub sama robię.
    Podstawa, ramki i ta butelka na mleko bardzo mi się podobają.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często robię rzeczy sama, małym kosztem czasami może wyjść coś naprawdę fajnego.

      Usuń
  3. Kocham Ikea, zawsze w wolnym czasie tam wpadam.
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokój z tymi rzeczami na pewno wygląda u Ciebie genialnie. Póki co nie szukam dekoracji do siebie, bo czeka mnie jeszcze malowanie ścian i mebli :)

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno miałam malowanie z dlatego te dekoracje.

      Usuń
  5. Dziękuje na pewno odwiedzę twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy, szczególnie ta panda ;)

    OdpowiedzUsuń