poniedziałek, 22 grudnia 2014

Świąteczne dekoracje.

Zbliżają się święta, i każdy przygotowywuje się do nich jak najlepiej. w tym poście chciałabym wam pokazać jak ja udekorowałam swój pokój na święta i jakich dekoracji do tego użyłam.Mam nadzieje ze mój post zainspiruje was do stworzenia na święta ciepłego nastroju

 Choinkę udekorowałam puszystymi i mięciutkimi bąbkami przypominającymi śnieżki, suszonymi pomarańczami (które sama ususzyłam) i cukrowymi laseczkami                                                                  




 W ramki włożyłam rysunki z świątecznymi motywami(ten dostalam od mojego kuzyna Frania)


Na półkach poukładałam dodatki takie jak lampiony oraz koszyczki.










piszcie co sadzicie o moim ŚWIĄTECZNYM POKOJU


WESOŁYCH SWIĄT!!!!





3 komentarze:

  1. Pokój wygląda świetnie, a przede wszystkim bardzo świątecznie :) Ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥♥ Love! your blog!`~~

    OdpowiedzUsuń