wtorek, 30 grudnia 2014

Gwiazdkowe Prezenty

Hej! Jesteśmy już po Świętach, każdy jest pewnie najedzony na maksa plackami i ma już dość różnych słodkości. Ja jeszcze daje rade, nie jest za mną tak źle. Chcę wam dzisiaj pokazać co znalazłam pod choinką, bo ja zawsze jestem ciekawa prezentów innych osób. Niedługo pojawią się zakupy grudniowe i może jakieś postanowienia noworoczne więc czekajcie.
Teraz przejdźmy do prezentów.

Prezent ten dostałam od cioci, jest to zestaw małej buteleczki perfum i balsamu do ciała. Zestaw ten jest z firmy Davidoff i pięknie pachnie.



Skarpety na zimę to podstawa zimnych wieczorów. Te są bardzo ciepłe i wygodne pod stopą znajdują się (hamulce) takie nalepki antypoślizgowe.


Kolejną rzeczą jaką znalazłam pod choinką to milutki cieplutki i piękny szlafrok długo szukałam jakiegoś a ten jest idealny. Rodzice  zaopatrzyli mnie w podstawowe rzeczy na zimę.
Od rodziców dostałam również pieniążki. Z tych prezentów jestem bardzo zadowolona i dziękuje za niego moim rodzicom.


Ostatni prezent to pendrive, który dostałam od mojej siostry. Jest on prześliczny taki kolorowy i 8 gb.

Bardzo dziękuje wszystkim za prezenty, które dostałam, a wy piszcie co dostaliście na Święta i jak spędzacie sylwestra jestem bardzo ciekawa .
Całuje OLA

1 komentarz: