czwartek, 30 października 2014

PAŹDZIERNIKOWE ZAKUPY

HEJ
 Pokaże wam dzisiaj moje październikowe zakupy.Postaram się dodawać takie posty co miesiąc mam nadzieje, że się to uda. Nie chce taki postów robić co jakiś wyjazd na zakupy dlatego, że nie kupuje dużo rzeczy za jednym razem, a jak mi się coś uzbiera pod koniec miesiąca to wam to pokaże.
Zobaczcie co w tym miesiącu udało mi się kupić.

Zaczniemy od kosmetyków.

-MINTISHOP.PL                                                                                                         



Ze strony mintishop zamówiłam tangle teezer. Wcześniej miałam wersje compact którą nadal mam 
i nadal ją uwielbiam teraz zamówiłam szczotkę z serii original w kolorze niebiesko-różowym kosztowała ona tam 29.99 zł



Zamówiłam również jajeczko eos pewnie wam już dobrze znane.
Ja mam go o smaku vanilla mint i kosztował on na tej stronie 22.90 zł.


Kupiłam też gumki ivisibobble w kolorze żółtym i brązowym, zapłaciłam za jedna 4.50zł

-H&M                                                                                                                 



Zestaw z hm dwóch bluzek kosztował 39.90 zł.


Cieniutki sweterek w kolorze pudrowy róż kosztował  29.90 zł

Szalik komin który jest zaplatany w warkocze kosztował 39.90


Dalej dwie paczki gumek za 6.90zł.

-DECATHLON                                                                                            


Dwie bluzy były w zestawie z dresowymi spodniami jednak spodnie nie leżą najlepiej więc w nich chodzę po domu a w bluzach gdzieś wyjdę każdy zestaw kosztował 39.90 zł.

-HOUSE                                                                                                                 


Kurtka zimowa z house i była w różnych kolorach.

-CCC                                                                                                 


                                                          Buty z ccc na jesień

                 -MOHITO


Kocham torebki i jakiś czas temu kiedy była promocja w mohito kupiłam tą jest ona w jasnym cytrynowym kolorze i poprostu w niej się zakochałam po przecenie kosztowała ok. 68 zł.

Pokazałam wam wszystkie rzeczy które udało mi się kupić w październiku mam 
nadzieje ,że ten post wam się podobał i piszcie czy chcecie takie co miesiąc.






7 komentarzy: