piątek, 31 października 2014

DIY jesienny obrazek

HEJ
Dzisiaj zapraszam was na kolejny post  " zrób to sam " tym razem pokaże wam jak zrobiłam jesienny obrazek znowu z wykorzystaniem ramki.


Potrzebujemy :                                                                                                                    
- ramkę                                                                                                                      
- kartkę                                                                                                                      
- kolorowy element na kartce ja chciałam aby było jesiennie więc u mnie to  liście       
- wzór serduszek najlepiej małych możecie same narysować ja akurat wybrałam           
prostszą opcje czyli wydrukowałam gotowe serduszka                                       
   - klej                                                                                                                             
- nożyczki                                                                                                                 
- ołówek                                                                                                                    


-Wytnijcie serduszka, które będą wzorem.



- Serduszka odrysujcie na odwrocie kolorowej kartki i wytnijcie




-  Ułóżcie je na kartce i przyklejcie je.

.

- Nasz obrazek wsadźcie  do ramki i gotowe.

Piszcie czy ten pomysł wam się podoba i swoje rzeczy, które wykonacie wysyłajcie na e-mail hooolaola@gmail.com.

PAPA

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na DIY :)

    Wiem, że pewnie dostawałaś jest takie prośby, ale jest to dla mnie bardzo ważne i jeśli mi pomożesz, może będę miała okazję kiedyś pomóc tobie. Mianowicie chodzi o to byś poklikała w linki sheinside u mnie na blogu.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/2014/11/sheinside-wishlist.html

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie się prezentuje!
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)
    Obserwujemy? Jak tak, to zacznij i daj znac u mnie :) Klikniesz w link Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście, pod zdjęciem na końcu posta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł,myśle że będzie to super dekoracja w moim pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń