niedziela, 19 października 2014

Jestem Ola!

Cześć!
Jestem Ola. Już jakiś czas temu myślałam o założeniu bloga tylko zawsze coś było nie tak.
Właśnie nadszedł ten dzień kiedy tutaj pojawił się mój pierwszy post. Mam nadzieje że będziecie tutaj częściej przychodzić. Żebyście mogli mnie lepiej poznać zapraszam was na 10 faktów o mnie.

1. Mam 13 lat.
2. Mam siostrę bliźniaczkę .
3. Interesuje się fotografią, makijażem, modą i architekturą wnętrz.
4. Mam 157 cm wzrostu.
5. Uwielbiam chodzić na zakupy.
6. Od ok. 2 lat czytam różne blogi.
7. Nie mam żadnego zwierzątka domowego.
8. Kocham nutelle i skittelsy.
9. Lubie gotować.
10. Mam dużo pomysłów na kolejne posty.

Mam nadzieje że zostaniecie na dłużej.
Ola


Piszcie co chcielibyście zobaczyć na moim blogu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz