środa, 4 lutego 2015

#1 Zniszcz ten dziennik

Hej!
Zapraszam was dzisiaj na nową serie, a mianowicie będzie to destrukcja mojego dziennika. Wiem, że prawie każdy youtuber tą serie wprowadził na swój kanał ja pomyślałam, że co jakiś czas będę niszczyła ten dziennik razem z wami.

Więc dzisiaj zajmiemy się destrukcją tej książki ....


                                  ... właściwie to tej kartki.


Wydaje mi się, że nigdy nie szyłam na kartce, więc czas zrobić to pierwszy raz.

                               Przygotowałam : dziennik, nożyczki, nitke i igłe.


Dobra to zaczynajmy.


Więc stwierdziłam, że coś napisze bo będzie mi łatwiej chociaż i tak tak nie było.


I tak właśnie na tej stronie pojawiły się krzywy napis zniszcze cię z straszną buźką.

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was tym wpisem nie chce aby te posty pojawiały się zbyt często.

Całuje Ola



46 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, nie nie nudzą :)
    maron-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      To czekaj bo w przyszłym tygodniu pojawi się kolejny ;)

      Usuń
  2. Też mamten dziennki ale przez szkołę nie mam na niego czasu ;/ Fajny napis XD
    PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam na niego czasu, ale zebrałam się i zaczynam destrukcje!

      Usuń
  3. fajnie to wygląda :D
    pytałaś o wspólną obs. więc ja już obserwuję i liczę na rewanż (sprawdzam) :)))

    http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super to wygląda :D
    świetnie szyjesz, ja bym nawet jeden literki nie wyszyła xd
    obserwuję, liczę na rewanż :)
    http://michalinastaniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo jak miło mi, dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zniszcz ten dziennik, bardzo kreatywny pomysł :D
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, jako jedna z niewielu bloggerek chyba, nie niszczę dziennika, więc nie napiszę na ten temat nic mądrego :D ale za to strasznie podobają mi się rękawiczki, które kupiłaś i pokazałaś w zeszłym poście ;) buziaki!
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykonane zadanie:) Też mam dziennik, który postanowił pozbyć się okładki;(

    crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainspirowałaś mnie.
    Może obs za obs??? Jeżeli tak to napisz na moim blogu a 100% się odwdzięczyć.
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc ja już zaobserwowałam i teraz czekam na ciebie;)

      Usuń
  10. Ciekawie, nie powiem, aczkolwiek mnie już powoli mdli kiedy widzę tą książkę, pojawia się w zbyt wielu miejscach ech... :/

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego co jakiś czas postaram się robić taki post ;)

      Usuń
  11. Fajnie wyszyłaś :D Tak groznie właściwie :) A jeśli chodzi o pojawianie się "Zniszcz Ten Dziennik" wszędzie i często, to się nie dziwię, w końcu to bestseller :) Ja mam sporo frajdy z uzupełniania stron dziennika. Im więcej pomysłów szalonych, tym lepiej. Czekam na więcej zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą książkę mam od grudnia a teraz dopiero zaczęłam ją wypełniać!

      Usuń
  12. Mam drugą część tej książki ,, to nie książka''
    Co powiesz na wspólną obserwcje?
    Zacznij pierwsza i mnie poinformuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tej drugiej części!
      Ja już zaobserwowałam twojego bloga teraz czekam na twoją obserwację ;)

      Usuń
  13. super notka i zdjęcia :)
    moze obs za obs daj znac! odwdzięczam się bardzo szybko :) :*****

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł, muszę kupić w końcu tą książkę!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie !! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo myślałam nad zakupem tego dziennika, ale chyba wolę oglądać jak ktoś go niszczy :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ten dziennik :) Ale jeszcze nie zrobiłam tej strony :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mój dziennik nie żyje już xD
    Obserwujemy?

    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny blog może obserwacja za obserwacje? http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodawaj takich więcej! Lubię patrzeć jak ktoś niszczy ten dziennik :P

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  20. posty o tym dzienniku są ciekawe dodawaj więcej :D
    co powiesz na wspólna obserwację ?;))
    http://fashion-outside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zrobiłam post o ZTD, nawet dodałam zdjęcie tej strony! ;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł :)
    Blog dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  23. Już obserwujemy :))
    http://fashion-outside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny pomysł :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo miło czytało się tego posta ;) Czekam na kolejne!

    U mnie za kliknięcie w link z TEGO posta zareklamuję Twój blog + zaobserwuję :)
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł:) Mam właśnie zamiar kupić ten kultową książkę:)
    Pozdrawiam:)
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń